Kontakt til lejerforeningen under Coronakrisen:

 

Lejerforeningen har fortsat træffetiden tirsdag og torsdag kl. 19-21.

 

Lejerforeningens sagsbehandlere vil ikke være fysisk tilstede på kontoret og vi kan i åbningstiden alene kontaktes via telefon. Når du  ringer op til lejerforeningen bliver du omstillet til den sagsbehandler, der har vagt den pågældende aften.

 

- nye sager kan KUN igangsættes gennem telefonisk kontakt til og efter aftale med en sagsbehandler, og med efterfølgende fuldmagtsaftale.

- har du ikke mulighed for at ringe i træffetiden kan du fortsat skrive en mail til os. Her må du påregne en noget længere svartid.

- i allerede kørende sager kan du forsat maile beskeder og filer til din sagsbehandler via lejerforeningens mail.

- skal vi bruge dokumenter i din sag kan du med fordel scanne dem/tage et billede og sende dem som vedhæftet fil, eller du kan liægge papir-materiale til os i postkassen, men vi kan ikke tage ansvar for originaler, så det SKAL være kopier.